2012. július 24., kedd

Animal ;)

Van egy olyan érzésem, hogy az állatokat mindenki szereti, én is így vagyok vele! A kedvenceim a cicák, a nagymacskák és a zsiráfok, mert mindannyian kecsesek. Ezért ma egy állati dologgal dobtam fel a körmeimet! Ezt nézzétek:

Ha el akarod készíteni, akkor feltétlenül be kell hozzá szerezned egy állatos körömnyomda csomagot is. Én ajánlom az Essence körömnyomdákat!
Ezenkívül szükséged lesz még két Moyra lakkra, egy pinkre és egy rózsaszínre, valamint egy átlátszó, fedő lakkra.
 Ha mindent beszereztél, akkor kezdődhet a munka. Elsőnek a pink színű lakkal fesd át a körmeidet kétszer, a gyűrűsujj kivételével! Miután megszáradtak, a rózsaszín színű lakkal kend át a gyűrűsujjadat kétszer, majd ismét várj ameddig megszárad!



Most válaszd ki a neked legjobban tetsző dizájnt a körömnyomda képtáblájáról! Én ezt választottam:


Ha választottál, akkor a mintát kend át körömlakkal. A kaparóval távolítsd el a felesleges lakkot, ezután gyengéden nyomd rá a bélyegzőt a dizájnra, majd enyhe forgó mozgással bélyegezd a képet a körmödre. Miután megszáradt tegyél fel egy fedőréteget a dizájnra. Az eredmény:







Mellé pedig hallgasd meg ezt a számot: Miranda Cosgrove-BAM!

Remélem tetszett a munkám!
Jó szórakozást hozzá!;)

Ha tetszenek a munkáim akkor osszátok meg a blogomat Facebook-on,
vagy kövessetek a Twitter-en!
Sőt véleményt is írhattok, szívesen elolvasnám őket!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése